Magnusson framröstade som bästa advokatbyrå i Europa

Magnusson tog för andra året i rad hem utmärkelsen European Law Firm of the Year.

Priset delades ut på British Legal Awards i London torsdagen den 28:e november. Samtidigt som byrån kammade hem priserna Årets Advokatbyrå och Mest Innovativa Byrå i Sverige.

British Legal Awards anordnas varje år av Legal Week, en av Englands ledande publikationer som fokuserar på juridikbranschen.

"Det känns ju oerhört glädjande och nästan overkligt att vinna denna utmärkelse två år på raken. Konkurrensen bland de internationella stora byråerna är hård, det visar att vi står oss bra i den och sticker ut med vårt fokus på Östersjöregionen," säger Per Magnusson, senior partner på Magnusson.

Finalister i samma kategori var advokatbyråerna Garrigues, Gomez Acebo Pombo, Pepeliaev.