Författarfestival – i hela Malmö

Författarfestival – i hela Malmö

Under oktober har alla bokälskande Malmöbor chansen att träffa en författare på sitt närmsta bibliotek. Bland annat kommer Ann Heberlein till lilla Tygelsjöbiblioteket, Helena von Zweigbergk till Lindängenbiblioteket och till Stadsbiblioteket kommer den internationellt kände författaren David Grossman.

Sammanlagt blir det 14 olika författarframträdanden på tio olika Malmöbibliotek. Detaljerat program och presentation av författarna hittar du här: www.malmo.se/forfattarfestival

Programmet i korthet
• David Grossman, onsdag 1 oktober kl. 19.00 på Stadsbiblioteket
• Ann Heberlein, torsdag 2 oktober kl. 17.00 på Tygelsjöbiblioteket