Foto: Abraham Engelmark

​CS:GO-turneringen CORSAIR DreamHack Masters till Malmö Arena 4-6 oktober!

Det har blivit dags att slåss om den 2,3 miljoner kronor stora prispotten i CS:GO-turneringen CORSAIR DreamHack Masters!

DreamHack Masters har plats för 16 av de bästa CS:GO-lagen i världen som kämpar för att vända hemåt med den största delen av den 2,3 miljoner kronor stora prispotten. Turneringen är uppdelad i två delar. Den första är gruppspelet, som kommer att spelas i Malmömässan och vara öppen för ett begränsat antal åskådare. Därefter
följer slutspelet som avgörs i Malmö Arena.

Mer information finns på dreamhack.com. DreamHack är en del av det ledande digitala underhållningsföretaget MTG. Mer information på mtg.com.

Biljettsläpp kommer att ske den 24 maj klockan 10:00 och inkluderar flera olika biljettyper, bland annat ett begränsat antal skyboxes.

Presskontakt, Dreamhack
Per Sjölin