Saia Micro-Browser App för iPhone, iPod och iPad

Med den nya Saia Micro-Browser App för SaiaPCD gör det möjligt att köra PLC systemens webb applikationer i Apple världen. Detta innebär att iPhone, iPod och iPads kan användas som mobila displayer för övervakning och styrning av din anläggning.

En webbserver har varit standard i alla SaiaPCD styrsystem i över 10 år. Detta ger Saia Micro-Browser App direkt tillgång till alla resurser och data i en PCD. Du kan nå  webbservern i styrsystemet via antingen lokalt via trådlöst LAN eller på distans via GPRS telefonnätet.
Med appen så har du möjlighet att på ett användarvänligt sätt kontrollera din anläggning från en iPod, iPad, iPhone och inte bara via en vanlig webbläsare eller en industri panel på skåpdörren.

Saia Micro-Browser App är tillgänglig på Apple Store.

• VVS-, energiteknik

Din leverantör av Automations och Installationsprodukter.

Malthe Winje Automation AB marknadsför automations- och installationsprodukter på den svenska marknaden. Vår roll är att ge dig vårt kunnande inom produktområden och en god service och support på alla våra produkter. Denna kombination av kvalitet och support gör dig som kund/partner konkurrenskraftig på en marknad med höga kundkrav. Vi har valt våra produkter med omsorg både vad gäller kvalitet och pris.