Hej Boss – hur går du vidare efter #metoo?

Värderingarna ska sitta i människorna – inte i väggarna!

Margineanu Agency erbjuder arbetsgivare hjälp att starta förändringsresan på mikronivå. Stärkta medarbetare ger trygga arbetsplatser. Självkänsla är nyckeln till integritet, respekt och social kompetens. Med utbildning och konkreta verktyg hjälper vi dina medarbetare hitta tydliga värderingar, sätta personliga gränser och bli säkrare i kommunikationen med kollegorna. Vi hjälper dig som arbetsgivare att bli en del av lösningen!

INSPIRATIONSFÖRELÄSNING

- Normer, identitet och sociala medier (30 min)

Hur påverkas vårt välmående och våra värderingar av det konstanta bildflödet i sociala medier? Vilka normer och ideal är det egentligen vi reproducerar? Hur kan vi bli mer medvetna konsumenter och producenter av innehåll?

WORKSHOP

- Självledarskap med fokus på självkänsla, integritet och normer (90 min)

Vår unika metod NORMS guidar deltagarna till stärkt självbild med inspirerande exempel och praktiska övningar i social kompetens och självledarskap. Vi utgår från ditt företags unika kultur, värdegrund och varumärkeslöften. Efter avslutad workshop får varje deltagare med sig ett personligt styrdokument för fortsatt arbete med att stärka sin egen självkänsla.

Kurserna utförs av specialutbildade kommunikatörer.

Kontakt och bokning:

Ann Kjellgren