Responsivt planeringsverktyg

Vi har under senaste tre månaderna tillsammans med Tylö skapat ett planeringsverktyg för deras bastusortiment, som är ett av är ett av de mest kompletta på marknaden. För att underlätta arbetet med att planera sin bastu, oavsett om det handlar om placering i ett nybyggt eller existerande hem, har Markenvard tagit fram ett lättarbetat och intuitivt webbaserat planeringsverktyg som fungerar i både PC- och Macmiljöer.

planeringsverktyget skapar ni med hjälp av anpassningsbara mallar och klickbara tillbehörsval en komplett bastu som passar i det tilltänkta utrymmet. Planeringsverktyget är uppbyggt i sju enkla steg där man när som helst kan spara ritningen för att fortsätta eller göra ändringar vid ett senare tillfälle.

Genom ett enkelt klick har man avslutningsvis möjligheten att skicka den färdiga ritningen som offertförfrågan till Tylös återförsäljare. Denne erhåller en tydlig och översiktlig ritning, inklusive önskade tillval. Baserat på den överskådliga informationen i offertförfrågan, kan återförsäljaren snabbt återkomma till kunden med en offert.

• vi gör
  • markenvard