Nätverket MARKNADSCHEFERNA STOCKHOLM: Kom med i vår VIP-klubb

NÄTVERKET MARKNADSCHEFERNA STOCKHOLM

Hejsan,

Jag heter PeO Axelsson (f d marknadschef på Stena Line) och jag driver nätverket ”Marknadscheferna”. Vi har funnits i Västsverige sedan 2009 och är nu över 1.300 marknadschefer/marknadsansvariga som träffas och umgås med varandra.

Nu finns nätverket sedan ett drygt halvår även i Stockholm (med ca 200 medlemmar), och hoppas att du vill vara med. Syftet med nätverket är att vi som är marknadsansvariga i företag och organisationer i Stockholmsregionen ska träffas, lära oss mer, byta erfarenheter med varandra och ha det trevligt.

Hela nätverket baseras på Facebookgruppen ”Marknadscheferna Stockholm”. Du blir medlem genom att ansöka om medlemskap i denna grupp. All info hur du gör finns på www.marknadscheferna.se.

Direkt länk till Facebookgruppen kommer här:

Bara att ansöka till gruppen – och du kan gå ur när du vill.

Det kostar ingenting att vara medlem, och med jämna mellanrum genomför vi riktigt bra aktiviteter – även dessa kostnadsfria. Så det finns ingen risk i detta – och inga andra krav på dig.

Redan idag finns medlemmar från bl a följande företag:

Agfa-Gevaert, Alcatel-Lucent, Arvid Nordquist, Bonnier Publications, Canon, Cleano Group, Dagens Medicin, Deloitte, Dialect, Disney Channel, Enea, Ernst & Young, Europcar, Folksam, Fortum, Grant Thornton, Gudrun Sjödén Design, Fortum, Hertz, Huddinge Kommun, Huvudstadens golfklubb, Hyundai Bilar, Interflora, Intertek, Jetpak Group, Kunskapsskolan, Mindshare, Nynäshamnsbostäder, Peugeot, Poolia, Preem, Ragn-Sells, Ramböll, Reitan Servicehandel, ResMed, Selecta, Sogeti, Stockholms Stad, Stockholms Stadsmission, Svenska Bostäder, Södertälje Sjukhus, Taxi 020, Toyota Sweden AB, UC AB, UNICEF, Valio Sverige AB, Ving Sverige AB, The Walt Disney Company och många fler från både stora och små företag.

Det vore trevligt att ha dig som medlem och att ses på våra träffar framöver.

Vänligen,

Marknadscheferna