Nätverket MARKNADSCHEFERNA tar succén BRAND SAFARI till Malmö

Förmiddagen den 22 november (08.30-11.00 på IHM) är alla medlemmar i nätverket MARKNADSCHEFERNA Malmö/Syd välkomna till workshop kring varumärkesfrågor och marknadschefens roll i framtiden. Workshopen som genomförs i samarbete med BrandAlive och Tradewell baseras på en undersökning om vilka frågor Sveriges marknadschefer ser som viktigast just nu. Och mötet är i dialogform, d v s går ut på att deltagarna själva är med och diskuterar frågeställningarna tillsammans med andra marknadschefer.

Konceptet är under oktober månad  testat i både Stockholm och Göteborg med mycket gott  resultat. Deltagarna betonade det positiva med att det inte var en föreläsning, utan att de själva skapade innehållet. Och att mötet med andra marknadsansvariga var en viktig del av aktiviteten.

”Vår målsättning är att ge medlemmarna medlemskap och riktigt bra aktiviteter – helt utan någon kostnad”, säger PeO Axelsson, vd på Marknadscheferna Norden AB.

Den som vill bli medlem blir det via den lokala Facebookgruppen: Marknadscheferna Malmö/Syd. Där kan man också anmäla sig till Brand Safari-eventet.

Om man vill besöka eventet för att prova-på, utan att bli medlem skickar man bara ett mail till: peo@marknadscheferna.se.