Pressmeddelande -

Alex Beauchamp (Airbnb/USA) och Glenn Greenwald (Edward Snowden) huvudtalare på Marknadschefsdagarna 2015.

www.marknadschefsdagarna.se

Den 5-6 mars samlas hundratals marknadschefer och marknadsansvariga på Svenska Mässan i Göteborg. Förra året toppades talarlistan av Bruce Dickinson från Iron Maiden. I år är de internationella huvudtalarna Alex Beauchamp (Airbnb/USA) och Glenn Greenwald ("Storebror ser dig"/Edward Snowden). Under två dagar genomförs 14 seminarier av svenska och internationella föreläsare.

Områden som lyfts fram är trender, digital kommunikation, förändringsarbete, varumärkesbyggande, kommunikation, content marketing, sociala medier, marknadsföring mot invandrargrupper med mera.

Andra talare är t ex Carl Bernstein (USA), Joakim Jardenberg, Göran Adlén, Camilla Wallander, Åsa Marklund, Andreas Andersen, Erik Modig.

Huvudpartners 2015 är Creuna, Elanders, Kntnt Sweden, NetRelations, Resumé och UC Marknadsinformation.

Kunskapspartners 2015 är Berghs School of Communication, Hyper Island och IHM Business School.

• ihm business school
  • hyper island
  • berghs school of communication
  • uc
  • resumé
  • netrelations
  • kntnt
  • elanders
  • creuna
  • airbnb
  • alex beauchamp
  • mediadagarna i göteborg
  • marknadscheferna
  • peo axelsson
  • meg
  • marknadschefsdagarna
  • alla presidentens män
  • watergateskandalen
  • watergate
  • edward snowden
  • carl bernstein
  • glenn greenwald

Marknadscheferna Norden AB är ett nätverk för marknadschefer/ marknadsansvariga. Vi utbyter erfarenheter, kontakter, hittar samarbeten och ses då och då på sta'n. Medlemskapet är kostnadsfritt. Medlem blir du via våra lokala Facebookgrupper. Du måste alltså vara medlem på Facebook för att kunna vara med. Alla inbjudningar och events läggs bara upp i Facebookgruppen. Nätverket grundades i Göteborg 2009 och har idag över 3.200 medlemmar i Göteborg/Västsverige, Malmö/Sydsverige samt Stockholm.