Bruce Dickinson (Iron Maiden) kommer till Marknadschefsdagen-14 i Göteborg

Nätverket Marknadscheferna och Meg/Mediedagarna gör gemensam sak och lanserar Marknadschefsdagen. Målet är att bli det främsta och viktigaste årliga återkommande evenemanget för marknadschefer/marknadsansvariga. Eventet går av stapeln den 6-7 mars 2014.

Evenemanget kommer trots namnet att sträcka sig över båda dagarna och består av 8-10 högklassiga talare på hög internationell och nationell nivå, stora mingelmöjligheter och mängder av nyheter.

En av huvudtalarna är Iron Maidens sångare Bruce Dickinson.Bruce Dickinson är förutom sångare i det mest framgångst´rika hårdrocksbandet genom tiderna också pilot, marknadsdirektör, innovatör, affärsman och framgångsrik fäktare. Numera är han även en mycket efterfrågad föreläsare. Temat han kommer att prata om i Göteborg den 6 mars är "How to turn customers into fans".

En annan huvudtalare är Professor Sudha Ram från University of Arizona. Hennes tema är "How Twitter looks" och det är en akademisk kartläggning över hur nyheter sprids i sociala medier.

All information om talare och eventet finns på www.marknadschefsdagen.se.

• bruce dickinson
  • iron maiden
  • marknadschefsdagen
  • marknadscheferna

Marknadscheferna Norden AB är ett nätverk för marknadschefer/ marknadsansvariga. Vi utbyter erfarenheter, kontakter, hittar samarbeten och ses då och då på sta'n. Medlemskapet är kostnadsfritt. Medlem blir du via våra lokala Facebookgrupper. Du måste alltså vara medlem på Facebook för att kunna vara med. Alla inbjudningar och events läggs bara upp i Facebookgruppen. Nätverket grundades i Göteborg 2009 och har idag över 2.200 medlemmar i Göteborg/Västsverige, Malmö/Sydsverige samt Stockholm.

PeO Axelsson

Presskontakt VD 0705 - 40 14 12