Pressmeddelande -

MARKNADSCHEFERNA rekryterar marknadschefer ihop med Stockholmsföretaget STAFFING

Idag lanserar nätverket Marknadscheferna sitt samarbete med det Stockholmsbaserade rekryteringsföretaget Staffing.

”Tillsammans siktar vi på att bli marknadsledande på rekrytering av marknadschefer i Stockholmsregionen”, säger PeO Axelsson som är vd på Marknadscheferna Norden AB.

”Kombinationen av Marknadschefernas mycket stora nätverk av marknadschefer och vår långa erfarenhet av rekrytering – kommer att ge marknaden ett helt unikt erbjudande”, menar Jon Söderblom, som är vd på Staffing & Recruiting AB.

Marknadscheferna har idag över 1.600 medlemmar i Stockholm, Göteborg och Malmö – samt en tidning som med tre editioner når över 70% av alla Sveriges marknadsansvariga.

Staffing - Rekrytering & Bemanning  drivs av Josefine Chapovalova och Jon Söderblom som båda har lång erfarenhet av rekryteringsarbete och kvalificerade tillsättningar med kontaktytor som inom flertalet medelstora och större företag och organisationer.

För mer information kontakta:

Marknadscheferna, PeO Axelsson, 0705-40 14 12, peo@marknadscheferna.se
Staffing, Jon Söderblom, 0760-81 20 80, jon.soderblom@staffing.se

• Företagande

Marknadscheferna Norden AB är ett nätverk för marknadschefer/ marknadsansvariga. Vi utbyter erfarenheter, kontakter, hittar samarbeten och ses då och då på sta'n. Medlemskapet är kostnadsfritt. Medlem blir du via våra lokala Facebookgrupper. Du måste alltså vara medlem på Facebook för att kunna vara med. Alla inbjudningar och events läggs bara upp i Facebookgruppen. Nätverket grundades i Göteborg 2009 och har idag över 1.600 medlemmar i Göteborg/Västsverige, Malmö/Sydsverige samt Stockholm.

PeO Axelsson

Presskontakt VD 0705 - 40 14 12