Vad har Stefan Hyttfors och designern Lars Wallin gemensamt?

Jo, dessa båda herrar tillsammans med komikern Karin Adelsköld, proffsföreläsaren Christer Olsson, basisten Magnus Rosén och skådespelaren Anna Hallström föreläser på sina olika sätt under Marknadsföreningens Dag , nu på fredag den 9 maj på Svenska Mässan.

Jag vågar lova att det kommer att bli en superintressant och humoristisk dag väl värd att reflektera till på ett djupare plan än aha……

Christer Olsson Nordens mest omtalade och eftertraktade föreläsare, som talar i ämnet "Den som vill mest vinner".

Karin Adelsköld
Fokusera på humor och våga tänk nytt både på webben och i dina dagliga möten. Karin visar prov på enkla och kreativa lösningar i sociala medier med roliga exempel från hela världen. I Usa finns uttrycket "Funny is money", humor är bra både för dina affärer och ditt välmående. Karin Adelsköld med många strängar på sin lyra, bl. a som föreläsare, författare, komiker och programledare.
talar om nya vägar, motsatser som leder till unikitet och visioner i ett fyrverkeri av nytänk, solobas spel och Magnus musikliv.
föreläser under rubriken, ”Framtidens modiga ledare” Med 10 års erfarenhet av att inspirera, underhålla och utbilda grupper och ledare har skådespelaren Anna Hallström en unik förmåga att skapa  förutsättningar för att träna och utveckla kommunikation och kreativitet.

Lars Wallin
En av Sveriges mest kända couture designer. Lars kommer i intervjuform att berätta om nya projekt och kollektioner och visa ett urval av  sina vackra klänningar. Intervjun kommer också att innehålla frågeställningar  om trender, drivkraft och hur han bidrar till hållbarhet.

Stefan Hyttfors
Vågar du förändra och lämna det hierarkiska och  skapa en ny era? Hur förändringsbenägen är du och ditt företag?  Hoppar du självmant eller väntar du på att bli knuffad.

Kommer du/ni?

Varmt välkommen !

Om du kan och vill, anmäl dig till mig per mail, kristina@mig.se

Vill du boka intervjuer med någon av våra föreläsare så fixar vi det.

Se mer på www.mig.se

• Göteborg

MiG, Marknadsföreningen i Göteborg är din väg till kontakter, nya kunskaper och större framgång. På seminarier, frukostar och luncher får du bättre koll på åt vilket håll vindarna rör sig inom marknadsföring och näringslivet i Göteborg.

Våra träffar är mycket träffande.

Se vårt programutbud på www.mig.se så kanske kan vi locka dig att bli medlem i MiG till nytta och nöje för dig och ditt företag.

Kristina Cohn Linde

Presskontakt VD Strategiskt utvecklingsansvar med mycket operativt arbete.......... 0703-422 195