Bogserad skottkärra har Sverigepremiär på MaskinExpo

Den bogserade skottkärran T-930 är byggd för att vara med om det mesta. Det gör skottkärran till ett perfekt hjälpmedel inom många olika verksamheter, exempelvis lantbruk, kommun och byggnation. Skottkärran lanseras av Metal-Fach AB årets MaskinExpo, den 22–24 maj.

Mångsidigheten är ett kännetecken för den bogserade skottkärran T-930, dels för att den klarar många olika material, dels för att den underlättar i en mängd olika situationer.

Skottkärran är stark och robust. Den tåliga konstruktionen gör skottkärran idealisk för användning i terräng. Smidigheten kommer väl till pass även i trånga utrymmen.

Adam Kilian
Metal-Fach AB
Tel 0709–62 60 85,  0709–62 60 80
kontor@metalfach.se
www.metalfach.se

• bogserad skottkärra
  • skottkärra
  • grönytemaskiner

MaskinExpo har arrangerats i drygt 30 år och är Nordens största maskinmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner, skogsmaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk. Mässan arrangeras i samarbete med MaskinLeverantörerna och äger rum på STOXA, 12 km från Arlanda, den 22–24 maj 2014.

För mer information om MaskinExpo, kontakta marknadschef Carina Tegelberg, tel. 08–512 937 00, 0706–29 28 27.