Favorit i repris - fria biljetter på MaskinExpo

MaskinExpo öppnar bokningen till nästa års mässa med en favorit i repris. Tillbaka är traditionen med fria besöksbiljetter till utställarna.

- Från och med 2014 kan våra utställare utan kostnad, bjuda in alla sina kunder, och tilltänkta kunder, till MaskinExpo, säger mässans marknadschef Carina Tegelberg.
- Utställarna har önskat att vi går tillbaka till det gamla systemet, så det lyssnar vi på.
Att tillgången på fribiljetter under två år varit begränsad tror MaskinExpo är till fördel för nästa års utställare, då det ökar det upplevda värdet av biljetterna.
- Besökare som får biljetter blir glada på sina leverantörer, de i sin tur blir glada på oss och vi ser alla fram emot en riktig Fackfolkfest!

Bokningen för årets utställare är redan öppen, en bit in i oktober har de förtur på sin monter från i våras. Den 18 oktober öppnar monterbokningen på Internet och då kan även de som inte var med i år boka plats. Montersläppet sker med ett Öppet Hus på STOXA, något som snabbt blivit en uppskattad tradition.
- Vi införde  "Öppet Hus med Lyxfika" i samband med montersläppet för två år sedan och redan nu får vi frågor kring årets Öppet Hus. Det blir uppmarkerade montrar, Lyxfika och ett miniseminarium med tips och råd till utställare. Faller seminariet väl ut kan ytterligare en tradition vara född…

MaskinExpo 2014 arrangeras 22-24 maj på STOXA.

• tillbehör
  • redskap
  • grönytemaskiner

MaskinExpo har arrangerats i 30 år och är Nordens största maskinmässa. På mässan visas entreprenadmaskiner, redskap och tillbehör, verktyg, transportfordon, grönytemaskiner samt maskiner för vägunderhåll, lantbruk och bergsbruk. Mässan arrangeras i samarbete med MaskinLeverantörerna och äger rum på STOXA, 12 km från Arlanda, den 22–24 maj 2014.

För mer information om MaskinExpo, kontakta marknadschef Carina Tegelberg, tel.0706–29 28 27.