Förbättra din hjärnkapacitet på Personal & Chef-mässan 18/2

Du som besöker Personal & Chef 2015 på Kistamässan 18 februari kan ta del av mängder med tips för att förbättra dina mentala förmågor. Det är hjärnträningsexperten Mattias Ribbing som föreläser på scen 1 kl 12:00.

En spännande resa in i din egen hjärna utlovas och därtill en live-demonstration av ett mentalt experiment som endast ett fåtal personer i världen kan genomföra.

Mässprogram och fri entrébiljett

Med stor passion och en bakgrund som professionell utbildare har Mattias länge utforskat hjärnans roll i hur man når mätbara framsteg, både i arbetet och till vardags. Sin egen hjärna har han drillat att gå från normalbegåvad till att vinna SM i minne tre år i rad.

Från föreläsningen får du med dig unika verktyg som hjälper dig att prestera bättre i din arbetsvardag. Framtagna för att ge konkreta resultat både på kort och lång sikt är de samtidigt väldigt enkla att använda. Du lär dig bland annat hur du omvandlar stress till förbättrad koncentrationsförmåga och hur du hantera all den information som dagligen översköljer oss.