Max Matthiessen rekryterar Cajsa Eylis

Max Matthiessen har rekryterat Cajsa Eylis som kundansvarig förmedlare inom grupp och hälsa till Max Matthiessen grupplivavdelning. Cajsa kommer närmast från Aon och börjar sin anställning den 15 oktober 2009.

– Vi är glada över att välkomna Cajsa till vårt team. Med sin långa erfarenhet och höga kompetens kommer hon att tillföra värdefull kunskap i Max Matthiessens fortsatta expansion inom grupp och hälsa, säger Fredric Janssen, chef för Max Matthiessens grupplivavdelning.

Cajsa kommer närmast från Aon och har tidigare jobbat på Propacta och Willis samt inom Svenskt Näringsliv Försäkringsinformation.

Max Matthiessens grupplivavdelning administrerar cirka 45 000 försäkrade fördelade på 150 företag och organisationer.

För ytterligare information kontakta:

Fredric Janssen
Chef Gruppliv, Max Matthiessen AB
Telefon: 0708-87 61 23

Glenn Nilsson
Marknadsdirektör, Max Matthiessen AB
Telefon: 0733-75 75 17

Max Matthiessen grundades 1889 och är Sveriges ledande oberoende rådgivare till företag och deras anställda inom personförsäkring och trygghetssparande. Max Matthiessens kunder utgörs av cirka 12 000 företag och cirka 150 000 individer. Bolaget har 380 anställda och kontor i 21 städer över hela Sverige. För ytterligare information, besök www.maxm.se.

• Hälso-, sjukvård

• gruppförsäkring