Dagens Industri skriver om Maze Media

Den 23 juni 2010 kunde alla Dagens Industriläsare läsa om Maze Media Group och vägen till företagets framgångar.

Rubriken journalisten valt för artikeln är ”Guiden i mediedjungeln” och det är precis vad Maze Medias verksamhet bygger på. Internet har förvandlats till något som närmast kan liknas vid ett ”digitalt universum”, där ingen början och inget slut riktigt kan specificeras. Här finns en oändlig annonseringsmarknad där ett korrekt val av marknadsföringskanal näst intill är omöjligt att göra för en lekman.

Artikeln visar tydligt som ett exempel hur sanna entreprenörer inte stannar upp i sin ambition att nå sina mål, även då de möter motgångar, vilket de allra flesta entreprenörer gör förr eller senare. Reportaget skildrar de tre ägarnas spännande resa, där de prövats men ändå fortsatt sin strävan att bli ledande företag inom internetmarknadsföring!

Läs mer om Maze Media och vår berättelse som Dagens Industri beskrivit här: Dagens Industri 2010-06-23

• Företagsinformation

• entreprenörer