Mediaplanering anställer projektledare

Mediaplanering anställer David Jonsson som projektledare, där hans främsta uppgift blir att ta ett helhetsgrepp om företagets kunder. Detta är viktigt för att säkerställa att varje enskild kund får ut bästa möjliga resultat för sin investerade budget. David kommer fungera som en länk mellan kund och produktionsavdelning.

– Det känns väldigt roligt att vi anställer David och att vi därigenom får in hans kompetenser. Vi är just nu inne i en expansiv fas och därav kommer David få en nyckelroll i företaget för att vi ska kunna växa ytterligare som fullservicebyrå – säger byråledare, Marcus Falck.

David flyttade tillbaka till Umeå efter en längre tid i Stockholm, där han tidigare jobbat som producent på byrån Knut Kommunikation. Han kommer senast från Hållsten Kommunikation där han arbetat som projektledare.