Mediaplanering i Umeå anställer nytt

Mediaplanering i Umeå har det senaste året växt ytterligare genom anställandet av en grafiker och en digital strateg.

Daniel Norman har arbetat som grafiker i 30 år och som han själv säger ”att vara kreativ är inte mitt jobb, det är min passion”. Han hjälper er som är i behov av en grafisk profil, ny logotyp, tryckta eller digitala annonser, broschyrer eller helt enkelt bara behöver en uppfräschning av ert varumärke.

Hanna Lindqvist är utbildad kommunikatör vid Umeå Universitet. I hennes roll som digital strateg kommer hon att hjälpa både nya och befintliga kunder med att förbättra sin digitala närvaro.

Vi är mycket glada över de nya rekryteringarna, då det innebär att vi kan erbjuda ett ännu mer heltäckande tjänsteutbud. Vi på Mediaplanering ser fram emot att fortsätta växa tillsammans med våra kunder!

• PR, kommunikation

• mediebyrå
  • mediaplanering
  • grafisk profil
  • logotyp

Mediaplanering är en mediebyrå och reklambyrå med säte i Umeå som hjälper företag och organisationer över hela Sverige med att enkelt hantera sina investeringar i olika medier. Vi hjälper till med lösningar inom webb och mobil, annonsering på sökmotorer och sökmotoroptimering. Utöver det hjälper vi till med planering, grafisk produktion och upphandling av t.ex. TV, radio och print.

Mikael Mansour