MEDVIEW - WAKE LIVE FRÅN HALLIFORNIA

Nyhet   •   Jul 18, 2019 16:37 CEST

King & Queen of the castle live by MEDview

Hallifornia arrangerar årligen en festival på sommaren vecka 29 i Varberg som lockar 40 000 besökare. Vi har vårt ursprung i Hallands nya kustkultur. Vår verksamhet bygger på kreativitet och aktivitet. Vi erbjuder street-, vatten- och actionsporter samt dans, yoga, musik, mat och mycket mer. Möt oss vid havet när sommaren är som bäst.

KING AND QUEEN OF THE CASTLE

PRESENTED BY NORDIC SURFERS & VARBERGS WAKEBOARDFÖRENING

Precis som förra året blir King and Queen of the castle sista stoppet för Swedish Wake Park Tour!

För sjätte året i rad är det dags för den prestigefyllda wakeboardtävlingen King and Queen of the Castle på Hallifornia. På plats kommer vi ha DJ:s och livekommentering av Bollen Valencia. I år avslutar den åter igen Swedish Wake Park Tour, där den utgör det sista stoppet. Sveriges bästa kvinnliga och manliga wakeboardåkare skall koras. Vi är stolta över att kunna presentera finalen.

Förutom att leverera bredband till festivalen, så används Mediatekniks MEDview-tjänst för att livesända aktiviteten i vallgraven, Wakeboard.

Våra övriga MEDviewkameror återfinns på:

Kommentarer (0)

Kommentera