Nyhet -

Medical Affairs söker en strategisk projektledare inom läkemedel och life-science.

Är du en driven, kreativ, noggrann, och prestigelös person och har du dessutom relevant utbildning eller erfarenhet så du kan axla tjänsten, då finns ett spännande och utvecklande arbete för dig.

Medical Affairs är i ett expansivt skede. Vi söker därför en strategisk projektledare inom läkemedel och life-science.

Strategisk projektledare

Som strategisk projektledare kommer du bland annat bli kund- och budgetansvarig för nordiska läkemedels- och life scinceföretag. Du bör ha relevant utbildning, gärna medicinsk/farmakologisk, civilekonom eller motsvarande. Har du dessutom erfarenhet av marknadsföring eller arbetat på en reklambyrå är det ett plus, dock inget krav. Som person ska du vara målmedveten, noggrann, strukturerad, men flexibel eftersom du måste kunna leverera trots kort deadline. Därför är det av stor vikt att du trivs i en miljö där tempot är högt. Sist men inte minst måste du också ha lätt för att samarbeta, samt ha en hög arbetsmoral.

Det här är Medical Affairs

Medical Affairs är en etablerad kommunikationsbyrå som arbetar med uppdrag för stora och medelstora läkemedel- och life- scienceföretag. Vi är ett glatt och kreativt team som tar oss an varje uppdrag med extrem noggrannhet och resultatfokus och vi kreerar tillsammans i en underbar miljö strax utanför Kristianstad där sädesfälten böljar och storkarna flyger utanför våra fönster.

Känner du att det här stämmer in på dig som person och känner du att nämnt arbete skulle kunna vara något för dig, tveka då inte att kontakta Joanna Randau på mobilnummer: 073-3083 76 07 eller mail: joanna.randau@medicalaffairs.se

Vi ser fram emot att höra från dig med hopp om att vi ses snart.

Mikael Randau

Presskontakt Creative Director / Strategic Project Manager / Medical Copywriter ‭+46 (0)708 - 299 520‬