Metro lanserar Mitt Nya Hem

Den 6 februari lanseras Metros nya bostadsprodukt Mitt Nya Hem i Göteborg. Mitt Nya Hem är en helt ny bilaga som distribueras med Metro Göteborg en gång i månaden. I Mitt Nya Hem kommer Metro att spana in framtidens boende i Göteborg, berätta om var det byggs nytt och vilka trender som präglar det lokala bostadsbyggandet. Läsarna kommer att få tips och råd om vad man ska tänka på när man flyttar in i en ny bostad och även inspireras inför inredningen av sitt sitt nya hem.

- Flertalet av våra kunder har efterfrågat en produkt som mer belyser vad det innebär att köpa nytt och där har vi hittat en nisch som vi tror mycket på, säger Cecilia Alwin Mattson, försäljningschef Göteborg.

Målgruppen är den medvetna, aktiva och moderna metropoliten i åldern 25-50 år som planerar att byta bostad och har tankar kring nybyggt.

För mer information kontakta:

Cecilia Alwin Mattson, försäljningschef Distrikt Göteborg
Phone +46(0)31 743 81 04
cecilia.alwin@metro.se

Linus Paulsson, chefredaktör Metro
Phone +46 8 402 20 50
linus.paulsson@metro.se

• nybygge
  • nytt hem
  • nytt boende
  • inredning
  • göteborg
  • hem
  • bostad
  • bostadsbyggande
  • flytt

Metro grundades 1995 och är i dag Sveriges mest lästa dagstidning med 1,5 miljoner läsare. Tidningen ges ut i tre editioner i Stockholm/Mälardalen, Göteborg/Västsverige samt Malmö/Skåne. Inom Metrokoncernen ryms även bland annat utbildningsportalen AllaStudier.se, jobbsökarsiten Metrojobb.se, Modetidningen MetroMode samt site MetroMode.se, studentmagasinet Metro Student Magazine, Metro Bostad Skåne, mm.

För mer information om Metro och våra produkter besök www.metrobusiness.se