VINST FÖR SVERIGE – DÅ BJUDER METRO PÅ ANNONSERING

Snart samlas nationen för att heja fram vårt landslag till nästa års fotbolls-VM. Sverige åker till Holland för att säkra åtminstone en play-offplats. Metro går ut med ett erbjudande i världsklass till sina kunder: vinner Sverige mot Holland så bjuder Metro på annonsering.

Holland- Sverige: Sverige är på god väg att få spela en avgörande play-off match för att nå fotbolls-VM nästa sommar. Det som krävs är ett bra resultat i den sista kvalomgången mot Hollad. En vinst garanterar denna play-off oavsett hur det går mot Luxenburg i matchen innan.

Erbjudande: köp ett veckopaket och placera en av annonserna tisdagen den 10/10 i Metro så har du möjlighet att ”Betta på Sverige”. Vinner Sverige mot Holland vinner kunden en vecka med annonsering GRATIS. Vinsten är att kunden erhåller en veckas annonsering (tre införanden) med samma format som kunden bettade med. Först till kvarn för att boka.

”Vi tror Sverige har stora möjligheter att kontra sönder ett pressat Hollad, och därmed vinna matchen” säger Martin Hjorth, försäljningsdirektör på Metro.

• Web media