Hur trimmar man en Kia servicekund bäst?

Hur trimmar man en Kia servicekund bäst?

Trimma Kia servicekunder och maximera antalet sålda servicar
Två smarta arbetssätt för hur man trimmar Kia servicekunder, ökar kundnöjdheten och maximerar antal sålda servicar med Midlands CRM-databas Midman. Välj mellan dessa två arbetssätt:

1: Servicekallelse profilerad för ditt företag som skickas till dina servicekunder på ordinarie serviceintervall (månad eller mil, vilket som kommer först) samt med erbjudande om mellanservice på 12 månader för 24-månadersbilarna. Väljer 24-månaderskunden bort mellanservice vid första servicetillfället, läggs kunden automatiskt över till 24-månaderskallelse förutsatt att modellen har detta serviceintervall. Ett arbetssätt som passar Kiaverkstäder som är aktiva med att sälja mellanservice eller använda verktyget i samband med att den 3-åriga assistansen tickar ut där premiefria Midland assistans kopplas till fortsatt mellanservice.

2:  Servicekallelse som helt följer Kias serviceintervaller på 12- eller 24 månader eller enligt milintervall, vilket som kommer först. Säljer inte mellanservicar men säkerställer att rätt antal servicar säljs och minimerar badwill bland servicekunder som skjutit sin service och riskerar tappa Kia nybilsgaranti. Slirar servicekunden en månad, exempelvis servar månad 25, så "backas" servicekallelsen så att den skickas ut en månad tidigare inför nästa service för att Kiakunden ska hamna i rätt fas och för att Kiaverkstaden ska maximera antalet sålda servicar.

Ring Midland på 031-725 34 00 om du har frågor eller vill komma igång med något av arbetssätten!