Cocosa Chips – två nya medlemmar i Cocosa-serien

Cocosa Chips – två nya medlemmar i Cocosa-serien

Cocosa är ett välkänt varumärke med sina förstklassiga kokosoljor och kokosprodukter. Nu får Cocosafamiljen ytterligare tillökning av Chili Cocosa Chips och Sweet Cocosa Chips - krispigt, spröda kokosflarn med mycket smak.

Cocosa chips finns i två varianter, en med sting av chili samt en sötare variant. Använd Cocosa Chips som snacks och ät direkt ur påsen, strö på salladen, över grytan eller på frukostmuslin. Chipsen är härligt krispiga, rostade och dessutom rika på fiber. Cocosa Chips är självklart 100% naturliga, ekologiska, glutenfria, utan tillsatser och rika på MCT-fettsyror.

Cocosa-chips finns i hälsofackhandeln och välsorterade nätbutiker från och med mars månad.
Rek. pris i butik är 39 kr.

För ytterligare information och produktprover kontakta:

Maria Jarl, senior produktchef
maria.jarl@@midsona.se