Renässans stolt supplier till Ski Team Sweden X-Country 2012

Renässans stolt supplier till Ski Team Sweden X-Country 2012

Naturlig friskhet förenar Renässans och Ski Team Sweden X-Country. För att hålla förkylningarna borta är våra längdskidåkare i svenska landslaget redan nöjda användare av Renässans.

Renässans nässprayer förebygger förkylning och lindrar nästäppa naturligt.

Renässans innehåller endast rent vatten och salt. En skonsam behandling utan risk för biverkningar eller vanebildning.

En ren näsa blir inte lika lätt förkyld. Genom regelbunden användning med Renässans underlättas näsans egen reningsfunktion och partiklar som virus, bakterier, damm eller pollen får svårare att få fäste i nässlemhinnan.

Renässans önskar Ski Team Sweden X-Country lycka till med satsningarna inför 2012!

Bild: Nisse Schmidt