Vinterns tävlingar drar igång!

Vinterns tävlingar drar igång!

Helgens tävlingar i Bruksvallarna innebär starten på tävlingssäsongen för det svenska landslaget i längdskidåkning. Nu är det upp till bevis för våra skidåkare - hur har förberedelserna fungerat och var står vi i förhållande till våra konkurrenter?

En förkylning stör träningen och kan bli förödande för resultatet vid tävling. Men landslagsåkarna vet att en ren näsa inte blir lika lätt förkyld. Därför är Renässans Nässpray det naturliga valet för att hålla infektioner borta under förkylningssäsongen.

Renässans är stolt supplier till det svenska längdskidlandslaget. Vi önskar hela laget lycka till under kommande tävlingar, i världscupen och inte minst under vinterns höjdpunkt - OS i Sotji i februari 2014.

Bild: Marcus Ericsson