Presentation om VXi B-450-XT Headset

Här kommer en kort film som tydligt visar hur bra VXi B-450XT sorterar ut bakgrundsljud och ger ett klart ljud. Vxi Bluetooth B-450XT är ett mono headset som har 96% brusreducering utifrån (tal), 500 timmars standby tid och 24 timmars taltid. Designen är gjord för att bekvämt kunna bära headsetet en hel dag utan att bli besvärad. Siffrorna talar sitt tydliga språk, i USA har VXi 80% av truckermarknaden på grund av sina headset. VXi tillverkar headset med stor användarvänlighet, bekväma och framförallt marknadsledande ljud. Värt att notera, är att det även finns ett stereo headset i samma serie, där VXi har kombinerat spel, musik och tal headset för bästa användarvänlighet. Inom transportbranschen är det dock förbjudet enligt lag att använda stereoheadset utan att vara aktiva, av naturliga orsaker och därför utvecklade VXi just detta headset B-450XT. Om ni har frågor, så kontakta närmaste återförsäljare eller MigraX, så hjälper vi dig.