Komplett utbud av postlådor med Berglund

Komplett utbud av postlådor med Berglund

Oavsett behov och stil, så har Berglund en postlåda för dig. Plastlådan Stil 90 kompletterar en redan välfylld marknad med plastlådor, men med genomtänkt design och möjlighet att komplettera med låslock, sticker Berglund Stil 90 ut.

Lådan är formgiven av industridesignern Thomas Arnell, för att verkligen leva upp till kraven på kvalitet i form och funktion.
– Den särskilda aeroformen på locket gör att du slipper ett lock som står och slår i vinden, vilket det oftast gör på plastlådor, säger Christer Fransson.
Stil 90 har också den unika möjligheten att komplettera med ett låslock. Med Berglund Safety Care 90™ får du en säkrare postmottagning. Låset sitter i ett separat innerlock, som monteras enkelt på insidan av lådans ytterlock - helt utan verktyg.

Stil 90 från Berglund finns i din butik, läs mer på www.berglund-sweden.se för att få mer information samt hitta närmaste återförsäljare.
Cirkapris i butik: 199 kr inkl moms

Taggar

Berglund grundades 1897 och var då ett plåtslageri med säte i Gällstad i Västergötland. Berglund är bland annat Nordens ledande tillverkare av postlådor och för nu traditionen med hantverk och design in i framtiden med högkvalitativa produkter för utemiljö.GreenLine erbjuder kvalitetsprodukter för dig som vill ha en naturlig trädgård i balans, med minimal påverkan på miljön. Det gör vi genom att använda produkter hämtade från naturen själv för att berika din trädgård. Så sätt din trädgård och miljön i första rummet med GreenLine – en grönare väg till en frisk och vacker trädgård.Silverline - Produkter med innovativ teknologi för hus, hem och trädgård och med funktioner som gör vardagen lättare. Fokus ligger på funktionell design, hög driftsäkerhet och tydlig miljöprofil genom ett effektivt energiutnyttjande.Neudorff är världsledande när det gäller naturliga produkter för en levande trädgård. Företaget fokuserar på hobbyodlarens behov i första hand. Med ekologi och hållbarhetstanken ständigt närvarande, producerar det anrika familjeföretaget allt från naturligt gödsel till bekämpningsmedel mot myror.Miljöcenter i Malmö AB Vi utvecklar och marknadsför miljösmarta produkter, i ledande varumärken, för ” hem och trädgård” i Europa. Vi tar fram lönsammare egenutvecklade konsumentprodukter och lösningar, för hela värdekedjan, med fokus på våra starka varumärken; Berglund, Silverline, GreenLine, Neudorff och FamilyMatters.Miljöcenter jobbar i Europa med Norden som hemmamarknad. Vi har två affärsområden – Butik och Proffs - och är etablerade sedan 1991 i Malmö, Sverige.