Ny design: MP4000

Pressmeddelande   •   Mar 18, 2019 16:10 CET

Ta emot din post med kvalitet och säkerhet. I Berglunds nya paket- och veckopostlåda MP4000 ryms både morgontidningar, daglig post och försändelser från e-handlare. Lådan rymmer hela 82 liter och har flyttbara innerhylla och två inkast. Det inbyggda Assa-låset med tre cylindrar tillsammans med en förstärkt dörr ger en säker post- och pakethantering.

Monteras på markfästet EasyMount eller med jordankare.

Berglund grundades 1897 och var då ett plåtslageri med säte i Gällstad i Västergötland. Berglund är bland annat Nordens ledande tillverkare av postlådor och för nu traditionen med hantverk och design in i framtiden med högkvalitativa produkter för utemiljö.

Miljöcenter i Malmö AB Vi utvecklar och marknadsför miljösmarta produkter, i ledande varumärken, för ” hem och trädgård” i Europa. Vi tar fram lönsammare egenutvecklade konsumentprodukter och lösningar, för hela värdekedjan, med fokus på våra starka varumärken; BerglundSilverlineGreenLineNeudorff och FamilyMatters.

Miljöcenter jobbar i Europa med Norden som hemmamarknad. Vi har två affärsområden – Butik och Proffs - och är etablerade sedan 1991 i Malmö, Sverige.