Säkert skydd mot möss och råttor för hus & hem med elektronisk avskräckning från Silverline!

Den som har önskade gnagare hemma och inte vill använda sig av dödande fällor, kan istället bygga ett komplett avskräckningssystem med hjälp av serien Mus & Råttfritt från Silverline. Särskilt anpassade ultraljudsfrekvenser håller effektivt möss och råttor borta. Ett brett utbud av Mus & Råttfritt för olika behov gör att du enkelt anpassar skyddsnivån för just dina behov.

Så här enkelt är det att hitta din egen nivå på skyddet:

Mus & Råttfritt MR30 – den minsta avskräckaren som passar för mindre utrymmen inomhus med en täckyta på upp till 30 m², med A-Guard.

Mus & Råttfritt MR50 – En något kraftfullare avskräckare med en täckyta på upp till 50m², med A-Guard.

Mus & Råttfritt MR80 DG2 – avskräckare utrustad med Double Guard – ultraljudet A-Guard i kombination med två elektromagnetiska pulsprogram (Electro Pulse)

Mus & Råttfritt MR130 DG4 IP55 - Den tåligaste och kraftfullaste avskräckaren i serien. Med Double Guard för effektiv avskräckning och med sin IP55-klassning damm- och spolsäker för användning i fuktiga miljöer som krypgrunder, källare och garage. Avskräckaren har ett varierat ultraljudsmönster samtidigt som den växlar automatiskt mellan två elektropulsprogram för att på så sätt undvika tillvänjning hos skadedjuren.
Sätts i IP55-klassat vägguttag.

Silverline - Produkter med innovativ teknologi för hus, hem och trädgård och med funktioner som gör vardagen lättare. Fokus ligger på funktionell design, hög driftsäkerhet och tydlig miljöprofil genom ett effektivt energiutnyttjande.

Miljöcenter i Malmö AB Vi vill erbjuda bättre och tryggare lösningarna för hem och trädgård inom bl.a. skadedjurs- och ogräsbekämpning, värmare, kompostering och säker post, med mervärde för miljön. Vi tar fram lönsammare egenutvecklade konsumentprodukter och lösningar, för hela värdekedjan, med fokus på våra egna varumärken; SilverlineGreenLine och BerglundNeudorff säljer vi på den svenska marknaden. Miljöcenter jobbar i Europa med Norden som hemmamarknad. Vi har två affärsområden – Butik och Proffs- och är etablerade sedan 1991 i Malmö, Sverige.