Heta speltips och oddsjämförelser med nya 1x2.se!

1x2.se tar sportsbetting till nya oanade höjder. Med en strömlinjeformad portal för oddsjämförelse, speltips och spelböcker låter 1x.2.se Sveriges främsta tippare och hobbyspelare utnyttja sin spetskompetens om nästa match och till bäst odds. Det handlar inte nödvändigtvis om de största matcherna - även om dessa såklart flitigt diskuteras - utan att hitta speltillfällen som erbjuder den där lilla extra edgen och de bästa oddsen.

Med en kostnadsfri speldagbok kan användare följa sina och andras lagda spel, analysera historiken, och hitta styrkor och svagheter i strategierna. Ett perfekt verktyg för att bli en bättre sportsbettare. Med en blogg knuten till verktyget finns det även rum för resonemang och feedback från såväl experter som andra användare. Ett bra exempel är legendaren Glenn Hyséns blogg och spelbok som redan ligger uppe!

För de mindre rutinerade tipparna finns en utförlig bettingskola där kunskaperna kan slipas, allt om olika bettingstrategier, money management och hur oddsjämförelse fungerar. I kombination med den sofistikerade men lättförståeliga spelboken kan strategier testas och utvärderas i en miljö utan risk för det egna kapitalet men med stora kunskapsvinster.

Men utan riktigt bra odds är ovanstående tjänster inte till mycket nytta, därför erbjuder givetvis 1x2.se ett enkelt sätt att hitta de bästa oddsen på nätet, utan att behöva gå via spelbolagens sajter. Med uppdaterade odds från Sverige och Europas största spelbolag jämförs odds från hela världen så att svenska spelare enkelt kan hitta de odds de förtjänar, de bästa. Att gå djupare är inte svårare en ett klick på den match du tänkt spela på, därifrån får besökare tillgång till alla spelbolags aktuella vinnarodds, halvtidsodds, eller andra varianter direkt i överskådlig form, från en och samma sida.

Hela konceptet knyts samman med oberoende recensioner av Sveriges största spelsajter, jämförelse av aktuella oddsbonusar och exklusiva erbjudanden. Att hitta en bettingsida och sportsbook på nätet har med andra ord aldrig varit enklare, vilket gör 1x2.se till den ultimata kompanjonen för sportälskare, och sidan finns givetvis optimerad för mobiler och surfplattor.