Milwaukee Big Red Truck Tour 2010

Nu är den snart här, årets höjdpunkt, Milwaukee Big Red Truck Tour 2010!

Milwaukee elverktyg har i år varit 7 år i Norden. Under denna period har Milwaukee blivit känd för den goda kvalitén och de professionella elverktygen. Under september månad kommer 19 återförsäljare i Sverige att få besök av Milwaukee Big Red Truck Tour!
Besök din lokala Milwaukee återförsäljare på eventdagen och upplev den äkta amerikanska livsstilen! Representanter från Milwaukee demonstrerar brett urval av Milwaukee verktyg, plus alla våra spännande nyheter kommer att finnas på plats för att sättas på prov. Det kommer även att finnas fantastiska erbjudanden, tävlingar samt amerikansk mat och dryck!

American Heavy Duty varumärke

Enda sedan starten 1924, har Milwaukee fokuserat på en sak: att tillverka världens bästa elverktyg och tillbehör för professionella användare. I dag står Milwaukee för högsta kvalitet, överlägsen hållbarhet samt maximal drivsäkerhet. Milwaukees elverktyg är helt enkelt de mest Heavy Duty på marknaden!

Kommer snart

Kommer snart till en butik nära dig! Närmare information rörande eventdagar och tider finns på vår hemsida. Kom och se hur Milwaukee kan göra din vardag Heavy Duty!

06 Sep Nilsson&Luthman TOOLS, Södertälje

• m14
  • elverktyg

• Skåne

Techtronic Industries (TTI) är en ledande leverantör av elverktyg både för vardagskonsumenter och proffs inom konstruktions- och byggbranschen. Som den näst största aktören på världsmarknaden klarar TTI att leverera totallösningar när det gäller elverktyg och man har en stark fokus på högkvalitativa varumärken och innovativa produkter. TTI:s breda sortiment inkluderar högkvalitativa elverktyg från Milwaukee, AEG och Ryobi samt trädgårdsmaskiner från Homelite.

Tobias Jönsson

Presskontakt Nordic Junior Trade Product Manager Milwaukee Milwaukee