RYOBI har en pump för alla dina behov!

ONE+systemet tillåter användarna att bygga på sin befintliga samling verktyg utan att behöva köpa onödiga paket med batteri och laddare. Ryobi© expanderar kontinuerligt sitt sortiment av ONE+verktyg med innovativa maskiner för att göra hemmaprojekten ännu enklare. Det är anledningen till att ONE+ är världsledande inom batteridrivet för hemmafixaren.

Nya 18V Volympump – R18VI

Ska du ut och campa, hänga vid poolen eller på stranden? Ryobis volympump är precis vad du behöver. Med imponerande 210L/min av luftflöde kan du blåsa upp en madrass stor som en dubbelsäng på mindre än två minuter! Verktyget är kompakt med en låg vikt på bara 0,32kg, vilket gör det perfekt när du är på väg, till vardags eller på semestern.

R18VI är enkel att använda med en låsbar brytare som gör det lätt att blåsa upp stora produkter. En klämventil är inkluderad, med inbyggd förvaring, som kan användas för att försäkra att luftventilen är helt öppen och maximerar luftflödet.

R18VI kan också användas till att tömma på luft och snabbt och enkelt suga ur luften. Den kan också användas till att rensa upp snabbt på din arbetsplats, bland dina projekt. Blås snabbt och enkelt bort smuts, spån eller skräp!

Nya 18V Högtryckspump - R18PI

R18PI är idealisk för din bilvård, cykelvård och bollsporter. Med ett tryck på 150 PSI/ 10,34 Bar kan du pumpa upp ett däck på under 2 minuter och en fotboll på sekunder. En tryckmätare som är lätt att avläsa håller koll på trycket och gör att du slipper gissa dig fram till korrekt tryck.

Pumpen har en 50 cm lång slang som gör räckvidden flexibel och en låsbar ventil som enkelt fixeras på däcket. Pumpen inkluderar också tre olika munstycken: prestaventiladapter för cykeldäck, bollnål och avsmalnande adapter för uppblåsbara prylar som madrasser och badbollar. För bekvämlighets skull kan allt förvaras på verktyget.

18V 3-i-1 Minikompressor – R18I

R18I är Ryobis ultimata kompressor med 3-i-1. Den batteridrivna enheten har en volympump, tömfunktion och högtryckspump. Uppblåsbara pooler och andra stora prylar är en enkel match för R18I eftersom volympumpen levererar 210 liter luftflöde i minuten.

Enhetens högtryckspump har ett maxtryck på 150 PSI/ 10,34 Bar vilket för den perfekt till att fylla bil- och cykeldäck samt sportbollar. Med AutoStop-teknik stänger R18I av sig automatiskt när önskat tryck är uppnått vilket ger exakt kontroll och motverkar överfyllnad. En digital display med belysning göör att du enkelt kan läsa av befintligt tryck.

Produkten är utrustad med låsbar ventil och ytterligare tre stycken munstycken; prestaventiladapter, bollnål och avsmalnad adapter.

R18VI R18PI R18I
Strömförsörjning (V) 18 18 18
Max.tryck (PSI/Bar) 0.5 / 0.034 150 / 10.34 150 / 10.34
Liter/min Luftflöde 210 16 Volym: 210  Högtryck: 16