Bli vår nya kundvärd felanmälan

Bli vår nya kundvärd felanmälan

Kom och jobba hos oss! Hjälp våra hyresgäster att få det ännu bättre i sitt boende. Som kundvärd felanmälan ansvarar du för att, på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt, ta emot och fördela företagets serviceanmälningar.

Som kundvärd inom felanmälan är du länken mellan hyresgästen och Mimer. Du ska gilla kundkontakter och kunna hantera dem via telefon och andra kanaler, såsom mejl och webb. Det krävs kompetens att kunna tolka och förstå vad kunden vill och hur du ska kunna hjälpa kunden. Du är dessutom en god administratör.

Du bör vara strukturerad med en stor känsla av kundfokus, där du på ett tydligt sätt kan kommunicera och förstå både kundens behov och vilken typ av åtgärd som krävs. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 11 augusti 2019, men vi rekryterar löpande.

Sök jobbet som kundvärd felanmälan