Här kommer sommarnumret av Hemma Hos 2/2019

Nyhet   •   Jun 04, 2019 13:42 CEST

Sommarnumret av Hemma Hos, som går ut till samtliga västeråsare, är fylld av massa härliga tips för lediga dagar i och runt Västerås. Vad sägs om att spela fotboll och vara med på parklek hemma i bostadsområdet? Sommar är också tid för odling, både på balkong och uteplats. Vi berättar om vår verksamhet och om människor som bor och jobbar hos oss. I tidningen finns det alltid även tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet. Och du, missa inte att laga godaste råbiffen gjord på rödbetor. Receptet hittar du i tidningen. Trevlig läsning!

Läs Hemma Hos nr 2/2019

Om Mimers kundtidning Hemma Hos
Alla våra hyresgäster får Hemma Hos direkt hem i brevlådan fyra gånger/år. Nummer två delas ut till samtliga västeråsare som samhällsinformation. I tidningen berättar vi om vad som är aktuellt på Mimer. Vi gör reportage hos hyresgäster, diskuterar bostadspolitiska- och miljöfrågor samt presenterar vår verksamhet och våra medarbetare. I tidningen finns det alltid tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet.

Har du tips på nyheter eller är ett företag som vill annonsera eller vara med på Mimerkortet? Kontakta anette.ekman@mimer.nu

Kommentarer (0)

Kommentera