Pressinbjudan till spadtag för Mimers S-hus på Nordanby Äng

Pressinbjudan till spadtag för Mimers S-hus på Nordanby Äng

På natursköna Nordanby Äng i Västerås bygger Bostads AB Mimer och Aroseken drygt 300 moderna bostäder. Nu är bygget igång och vi på Mimer passar på att bjuda in till ett första spadtag med frukostmys för vårt eleganta S-hus. Det här huset kommer ha ett tilltalande uttryck med sin extra höga standard, svängda form och eleganta träfasad. Kom och hör mer om byggplanerna och se situationplanen över området. Vi bjuder på kaffe och frukostsmörgås.

Välkommen på ett historiskt spadtag!

Var: Nordanby Äng
När: Fredagen 13 november kl 9.00-10.00

Hitta hit: Ta infarten via Karlfeltdsgatan och sedan höger till Ängsögatan fram till Nordanby Gård.

Parkering sker i anslutning till Nordanby Gård och tänk på att det är begränsat med plats. Kom också ihåg att det är en byggarbetsplats med ojämn terräng så lämna de finaste skorna hemma.

Se digital inbjudan

Mimer är en av Stockholm-Mälarregionens största hyresvärdar med ett brett utbud av hyreslägenheter i Västerås. Vi erbjuder trygga, trivsamma bostäder och ett bekymmersfritt boende med hög kvalitet utan ekonomisk risk. Det skapar trivsel och harmoni och ger tid och utrymme för annat i livet. En bra dag börjar hemma, brukar vi säga. Besök gärna vår webb www.mimer.nu