Fräscha upp din garderob i år!

Gör en höstrensning i din garderob. Rensa, släng ut, sälj det som går eller skänk till välgörenhet och satsa på ny inredning från Mirro. Skapa själv en härligt fräsch miljö med hjälp av lite färg eller tapeter och såklart smart och snygg inredning som passar just dig.

Bra förvaring är viktigt och det gör ju inget om garderoben också känns lite lyxig. Med praktisk inredning och vackra material kan du skapa en garderob eller kanske ett helt dressing room som uppfyller både dina praktiska och lyxiga önskningar. Och du behöver inte göra svåra eller krångliga egna lösningar, du beställer inredning som passar till exakt ditt utrymme. Hos oss är nästan allt standard.

• Livsstil

• höstrensning
  • dressing room
  • garderob
  • garderober
  • inredning
  • mirro
  • skjutdörrsgarderober
  • walk in
  • skjutdörrsförvaring
  • skjutdörrar

Mirro är ett småländskt företag med gedigen, mångårig kunskap om skjutdörrsförvaring. Hos oss pågår ett ständigt arbete med nya färger och material. Design kombinerat med smarta och funktionella tillbehör ger dig en förvaring i ditt hem som är långt utöver det vanliga.

Mirro finns i Jönköping och vi tillverkar våra dörrar i småländska Hillerstorp. Mer information om våra måttanpassade skjutdörrar och personliga inredningar hittar du på www.mirro.se.

Johanna Wirsén

Presskontakt Kommunikationschef +46364403754