MIRRO visar upp sig på Stockholm Furniture Fair 2011.

Det är inte vanligt att en leverantör av skjutdörrar och inredning ställer ut på Stockholm Furniture Fair. Första gången Mirro AB ställde ut var 2009, den gången var det ett försök för att se vilka kunder man kunde nå. Resultatet blev mycket lyckat och i år ställer vi ut igen, temat är “yta”.

“- För oss är det viktigt att synas, även utanför våra traditionella kanaler.” säger VD Stefan Jarbratt. “- Många kunder vet inte vad som är möjligt när det gäller våra skjutdörrar och inredning. Att måttanpassat verkligen betyder att det kunden beställer är anpassat för just hans eller hennes mått, oavsett om det är ett enkelt eller lite mer besvärligt utrymme. Snedtak är till exempel inget problem för oss, utan det går alltid att lösa”

Mirro är ett genuint småländskt företag med huvudkontor i Jönköping och tillverkning i Hillerstorp. Vi tillverkar dina dörrar först när du har bestämt dig för hur du vill ha dem. Det gör att du kan sätta ihop din alldeles egen lösning. Du kan kombinera allt från sten, trä och guld till glas, melamin och speglar. Dina val gör du när du när du beställer dörren.

På www.mirro.se hittar du mer information om Mirro, inredningar och skjutdörrar. Behöver du mer information eller högupplösta bilder, skickar vi gärna över det till dig, maila i så fall till: info@mirro.se.
Välkommen till monter A39:02/AG:43 AB på Stockholm Furniture Fair!Mirro AB

• Livsstil, mode, fritid

Mirro är ett småländskt företag med gedigen, mångårig kunskap om skjutdörrsförvaring. Hos oss pågår ett ständigt arbete med nya färger och material. Design kombinerat med smarta och funktionella tillbehör ger dig en förvaring i ditt hem som är långt utöver det vanliga.

Mirro finns i Jönköping och vi tillverkar våra dörrar i småländska Hillerstorp. Mer information om våra måttanpassade skjutdörrar och personliga inredningar hittar du på www.mirro.se.

Johanna Wirsén

Presskontakt Kommunikationschef +46364403754