Geoseek Concept visas i Genéve

Det blir premiär för två nya spännande specialversioner av L200 och ASX på mässan i Genéve - L200 Geoseek Concept och ASX Geoseek Concept. Geoseek konceptet ska visualisera begreppet ” att utforska gränser”.

Modellerna är baserade på den nylanserade pickupen L200 samt kommande ASX, av 2017 års modell. Bilarna som är Mitsubishi Motors mest sålda modeller världen över, bjuder på spännande design och färgkombinationer i dessa specialutföranden.

Bjuder in till aktiv livsstil
Exteriört är bilarna utrustade med detaljer i orange samt lackerade i grått. Den unika dekorfärgen återfinns även på detaljer interiört. Bilarna är utrustade med lasthållare för transport av sportutrustning för att underlätta och främja till en aktiv och sportig livsstil.

MMC Bilar Sverige AB är generalagent för Mitsubishi Motors personbilar och lätta lastbilar i Sverige. Mitsubishi är Japans äldsta biltillverkare och firade 90 år 2007. Huvudkontoret med 33 anställda, finns i Sollentuna utanför Stockholm. Cirka 73 återförsäljare och närmare 100 auktoriserade verkstäder finns runt om i landet.