MobiCard stärker organisationen och fortsätter att växa

För att ytterligare förstärka MobiCards marknadsposition har David Engler Ludviksson utnämnts till operativt ansvarig för den nya sälj- och marknadsorganisation som har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

David har en gedigen kunskap och erfarenhet inom detaljhandeln. Han har bland annat arbetat inom IKEA och kommer närmast från butikskedjan GAME där han varit detaljhandels- och etableringschef för cirka 35 butiker i Skandinavien.

– Davids kommersiella erfarenhet kommer att vara till stor nytta för MobiCards svenska lansering och en eventuell etablering i övriga nordiska länder, säger Anders Broms, VD på MobiCard Media Group.

Flytten av huvudkontoret vid årsskiftet har också inneburit ett energitillskott. I dag delar MobiCard fastighet med många kreativa mediabolag.

– Det är ett eldorado av kreativitet som vi nu är en del av. Här finns några av Sveriges ledande entreprenörer och företag som SIME, Passagen, Spray och Nöjesguiden. Vi kan redan nu känna av vilka fördelar det för med sig, säger Anders Broms.

• Media, kommunikation

• anders broms