Phone House satsar på mobila rabattkuponger genom MobiCard

Sveriges största återförsäljare av mobilkommunikation har tecknat ett avtal för att ge MobiCards medlemmar i Sverige en värdecheck på 85 kronor vid ett köptillfälle. Det enda man behöver göra är att ladda ned MobiCards app till sin smarta mobil – och sedan gå till en Phone House-butik och lösa in kupongen i kassan. Via appen får man samtidigt tillgång till ytterligare tusentals produkter och tjänster med stora rabatter.

Phone House har Sveriges bredaste sortiment av mobiltelefoner, surfplattor, mobila bredband, abonnemang från alla operatörer samt mängder av tillbehör. Avtalet innebär att alla MobiCard-medlemmar kan spara pengar och handla smartare i över 110 butiker runt om i Sverige.

– För oss på MobiCard är detta ett fantastiskt samarbete. Phone House är vår första rikstäckande kund och vi vet från dialogen med våra medlemmar att bra priser på mobilkommunikation har legat väldigt högt på deras önskelista, säger David Engler, VD på MobiCard.

Att köpa telefon och surfplattor till bra priser är alltid intressant och det erbjuder Phone House. Men nu kan alla MobiCard-medlemmar också få tillgång till bra priser på tillbehör, t.ex. ett nytt headset, högtalare, minneskort eller ett snyggt mobilskal.

Direktlänk till erbjudandet

• mobiltillberhör