Ny försäljningschef på Mockfjärds Fönstermästaren

Sedan den 1 januari 2010 är Fredrik Silfver anställd som försäljningschef på Mockfjärds Fönstermästaren. Mockfjärds ökade under 2009 sin säljstyrka med ca 30 personer, samtidigt ökade försäljningen mot föregående år med hela 83%. Som resultat av detta har företaget valt att förstärka säljorganisationen med den nyskapade tjänsten som försäljningschef.

Fredrik Silfver kommer närmast från Cordovan Performance där han förutom sitt delägarskap arbetade som varumärkeskonsult.

• Företagsinformation

• försäljningschef
  • expansionsplaner
  • nyanställning
  • mockfjärds

Mockfjärds Fönstermästaren erbjuder kvalitetsfönster, dörrar och monteringsarbeten till egna hem och bostadsrätter. Det helhetskoncept som erbjuds våra kunder innefattar rådgivning, måttagning, planering och installation av fönster och dörrar. Mockfjärds Fönster AB grundades 1997 av bröderna Veli-Matti och Tero Heikkinen och ägs sedan 2007 till 75% av Svenska Fönster (SF), som är en av Sveriges största tillverkare av fasadfönster och fönsterdörrar.