Modexa vald till Sverige etta!

Den offentliga upphandlingen av Köksförnyelse med montage är nu avslutad – Modexa blev valda som nr 1 och enda rikstäckande leverantör på köksförnyelse med lackade luckor!  - I över två decennier har vi haft förmånen att hjälpa SABO-företagen att få nöjdare hyresgäster. Och samtidigt bidragit till en värdeökning av fastigheterna. Det har blivit ett kök var åttonde minut – i 20 år!

”Vi har jobbat med svenska fastighetsägare i 20 år och under den tiden levererat hundratusentals kvalitetskök till hyresgäster runt om i Sverige. Detta är ett mycket glädjande besked. Det ger oss möjlighet att fortsätta utveckla och bredda oss till att vara den naturliga partnern när alla miljonprogrammens kök behöver lyftas. Mycket nytt och spännande är på gång” säger Torgny Hellberg, VD, Modexa AB

HBV är en ekonomisk förening som ägs av sina medlemmar, i huvudsak kommunala bostadsföretag. Tillsammans äger och förvaltar de närmare 850 000 lägenheter.