Sommardrömmen: Magisk sjötomt i Tyresö

På Hemnet kan man just nu finna ett vackert hus på en unik sjöfastighet med söderläge i Tyresö. Här finns ett välbyggt och vackert hus med egen strand, brygga och såväl lusthus som båthus.

Villan som väcker stor nyfikenhet på Hemnet har en sjötomt i soligt söderläge och är belägen på Borgholm i östra Tyresö. Fastigheten bjuder på en magisk utsikt och stoltserar med en rymliga altan, balkong och flertalet uteplatser vid vattnet. Här kan du njuta av sommaren på din egna strand med tillhörande brygga med segelbåtsdjup.

- Jag har mäklat i många år i Tyresö och sett fantastiska bostäder och tomter, men denna kombination av sjötomt, vackert hus och mysiga lusthus är verkligen något extra för den som drömmer om ett sjönära och välbyggt boende. Det är ett väldigt privat läge samtidigt som man har butiker och restauranger nära i Tyresö Strand och endast 30 minuter till Stockholm City. I närområdet finns Tyresö slott och även Notholmen med sitt härliga sommarcafé, säger Ming Ceder, Fastighetsmäklare på MOHV Tyresö.

Villan ligger ute på Hemnet för 14 750 000 kr.

För mer information ring Ming Ceder, Fastighetsmäklare på MOHV Tyresö, på 0709-19 12 90.

• #bostäder
  • #mohv