Festlig invigning av MOHV Jönköping

Mäklarföretaget MOHV har nu invigt sitt sprillans nya kontor i Solås Center i Jönköping. Invigningen blev det officiella startskottet för MOHVs satsning på orten. Kontoret drivs av fastighetsmäklarna Caroline Biselius, Julia Stael von Holstein och Malin Persson.

MOHV Jönköping startade igång sin verksamhet vid årsskiftet och flyttade in i sin nya lokal i januari 2018. Kontoret har sedan dess renoverats och inretts för att kunderna ska känna sig välkomna och omhändertagna i en modern miljö. Den 12 april var det äntligen dags för MOHV Jönköpings invigning och de lila portarna slogs upp till det nya och fräscha MOHV-kontoret i Solås Center.

– Vi är så stolta och glada över att ha etablerat MOHV Jönköping där vi kan erbjuda vår mäklartjänst till boende i Jönköping med omnejd, säger Julia Stael von Holstein, Reg. Fastighetsmäklare & Delägare i MOHV Jönköping. Nu har vi äntligen haft vår invigning av kontoret och den blev verkligen lyckad! Vi hade en festlig invigning och minglade runt ordentligt tillsammans med kollegor, partners och kunder. Nu ser vi fram emot att ta hand om både nya och gamla kunder som vill sälja sin bostad med ett mäklarföretag som ligger i framkant, avslutar Julia Stael von Holstein.

Caroline Biselius, Reg. Fastighetsmäklare & Delägare i MOHV Jönköping

caroline.biselius@MOHV.se