Halmstads mest exklusiva etta

Här är Halmstads mest exklusiva etta

Nyligen sålde Mäklarföretaget MOHV en unik etta i centrala Halmstad som stoltserar med 41 rymliga kvadratmeter och en takterass.

Halmstads mest exklusiva etta ligger på Bissmarksgatan 4 i centrala Halmstad och såldes för 1 875 000 kr. Lägenheten är på 41 m2 och har en takterrass i sydvästläge. I bostadsrättsföreningen finns totalt 16 lägenheter.

"40 personer kom på visningen för att se den charmiga lägenheten. Intresset var stort då den ligger oerhört centralt nära trevliga Gunillaparken, har en magisk takterrass i bästa sydvästläge och tillhör en personlig och gemytlig förening”, säger mäklaren Marcus Hilbertsson på MOHV Halmstad.

• #bostadsmarknaden

MOHV är ett modernt och nytänkande företag där den nya generationens mäklare jobbar för att tillgodose såväl köpares som säljares behov. MOHV grundades 2012 och har sedan dess snabbt vuxit med nya kontor. Idag finns MOHV i Malmö, Lund, Helsingborg, Halmstad, Kungsbacka, Örebro, Stockholm, Uppsala och Umeå. Precis som vårt varumärke sticker ut i den annars traditionella paletten av mäklerier, så sticker vår mäklartjänst också ut som flexibel och individanpassad.