MOHV flyttar in i Örebro

Mäklarföretaget MOHV slår upp dörrarna för sitt första kontor i Örebro. Fastighetsmäklarna Cecilia Flynner och Urban Flynner öppnade 15 augusti ett MOHV kontor.

Nya i Örebro men inte nya i branschen, MOHV är en uppstickare som växer snabbt. Sedan starten 2012 har MOHV etablerat kontor i Malmö, Lund, Helsingborg, Kungsbacka, Stockholm, Umeå och nu även i Örebro. Kontoret i Örebro blir alltså MOHVs 9:e kontor i Sverige och Urban Flynner och Cecilia Flynner är redan igång med att hjälpa Örebroarna med deras bostadsaffärer.

Cecilia Flynner, Franchisetagare MOHV Örebro, "Det känns riktigt bra att få etablera sig i min hemstad Örebro med ett modernt och starkt varumärke i ryggen. Vi har redan fått bra respons på vårt nytänkande manér och ser fram emot en spännande höst."

CECILIA FLYNNER

REG. FASTIGHETSMÄKLARE

FRANCHISETAGARE

cecilia.flynner@MOHV.se

URBAN FLYNNER

REG. FASTIGHETSMÄKLARE

FRANCHISETAGARE

urban.flynner@MOHV.se

MOHV Örebro

Rudbecksgatan 141

70213 Örebro

• Örebro

MOHV är ett modernt och nytänkande företag där den nya generationens mäklare jobbar för att tillgodose såväl köpares som säljares behov. MOHV grundades 2012 och har sedan dess snabbt vuxit med nya kontor. Idag finns MOHV i Malmö, Lund, Helsingborg, Kungsbacka, Stockholm, Umeå och Örebro. Precis som vårt varumärke sticker ut i den annars traditionella paletten av mäklerier, så sticker vår mäklartjänst också ut som flexibel och individanpassat.

Teamtailor