MOHV öppnar i Tyresö

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och öppnar kontor i expansiva Tyresö. Det är de välkända fastighetsmäklarna Sofia Branting och Samuel Söderling som växlar upp och öppnar sitt andra kontor.

MOHV växer och öppnar nu nytt kontor i Tyresö. Det är mäklarna Sofia Branting och Samuel Söderling, som idag driver kontoret i Haninge, som öppnar och går in som franchisetagare. De båda ser mycket positivt på etableringen av ytterligare ett kontor.

– Vi har sneglat mot Tyresö-marknaden i flera år och när vi hittade en grym lokal samt fick kontakt med två redan etablerade mäklare kändes timingen helt rätt. Jag är uppvuxen i Tyresö, har en stor lokalkännedom och anser att det behövs något nytt, piggt och modernt i en expansiv kommun som Tyresö, säger Sofia Branting.

– Vi har märkt att flyttströmmarna mellan Tyresö-Haninge har blivit starkare på senare år och ser denna etablering som det naturliga steget för oss. Det behövs en frisk fläkt på marknaden och med ytterligare ett kontor kommer vi Tyresöborna närmare, säger Samuel Söderling.

Välkommen in till kontoret på Regnbågsgatan 24 eller ring 0775-33 30 70.

Sofia Branting
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i Tyresö och Haninge