MOHV säljer snabbast i Stockholm

MOHV är den mäklarbyrå som har snabbast försäljningstider i Stockholm enligt en sammanställning från Booli och Hittamäklare. MOHVs mediantid var 11 dagar per försäljning under perioden första januari till 27 april 2017.

- Det är väldigt roligt att ligga i topp två år i rad nu. Återigen ser vi att vår riktlinje "Rätt och Riktigt", med tydliga och noggranna rutiner i förberedelserna inför varje bostadsförsäljning, ger resultat, säger Magnus Miramadi, VD på MOHV.

MOHV har i dagsläget 14 kontor från Malmö i södern till Umeå i norr. Sex av kontoren ligger i Stockholm och det är där tillväxten accelererar snabbast.

- Som snabbväxande uppstickare i den traditionella mäklarbranschen måste vi ha ett extra starkt kvalitetsfokus. Vi öppnar hela tiden nya kontor och eftersträvar samma höga och jämna kvalitet på samtliga. Statistiken från den snabba Stockholmsmarknaden i kombination med de höga kundbetyg vi får ger oss ett kvitto på att vi står oss väl i landets kanske tuffaste marknad, avslutar Magnus Miramadi.

Mer information finns på: https://infogr.am/stockholms_25_snabbaste_maklarfirmor